Przejdź do treści
Strona Facebook (nowe okno) Strona Tweeter.com (nowe okno) Strona Youtube.com (nowe okno)

Polska Festival oraz towarzyszące Polska TechDays w Indonezji

środa, Styczeń 30, 2019

Polska Festival w Indonezji


Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorstwa z sektora FMCG (żywność, napoje, kosmetyki) oraz firmy technologiczne do udziału w „Polska Festival” w Indonezji.

Wydarzenie ma charakter wystawienniczo-targowy i jest największym jak dotąd projektem promujących polski biznes w Indonezji. Polska Festival w Indonezji odbędzie się w dniach 18-24 marca 2018 w Dżakarcie.

Głównym celem „Polska Festival” jest przedstawienie potencjału firm z Polski, a także zwrócenie uwagi na doskonałą jakość produktów Made in Poland. Wydarzenie sprzyja utorowaniu drogi polskiemu biznesowi do skutecznej ekspansji na 250 milionowy rynek indonezyjski. Festiwal adresowany jest przede wszystkim do przedsiębiorstw z sektorów spożywczego, kosmetycznego oraz sektorów towarzyszących - będą one miały okazję zaprezentować i sprzedać swoje produkty, technologie i usługi.

 

 

Miejsce i przebieg festiwalu

 

Festiwal odbędzie się w Centrum Handlowym PIK Avenue w północnej Dżakarcie, zlokalizowanego blisko stołecznego portu lotniczego. Jest to jedno z lepiej prosperujących centrów handlowych w stolicy Indonezji, odwiedzane przez zamożną społeczność, głównie pochodzenia chińskiego. Szacuje się, że podczas wydarzenia centrum PIK Aveniu odwiedzić około 40-50 tys. klientów. Liczba ta może być znacznie wyższa z racji na rangę wydarzenia i planowane działania marketingowe, a także zaplanowane wydarzenia towarzyszące.


Główne punktu programu dla biznesu w ramach Polska Festival

  • Udział w wystawie w roli wystawców: 20 stoisk polskich firm w głównym lobby PIK Avenue, co daje możliwość przebadania rynku i dotarcia do końcowych klientów
  • Warsztaty dla polskich firm z ekspertami: omówienie kluczowych kwestii prowadzenia biznesu w Indonezji (rejestracja firmy, rejestracja produktów, procedury importowe, współpraca z Indonezyjskimi firmami)
  • Dedykowane spotkania B2B

 

Dodatkowe informacje

  • wystawcy prowadzą na stoiskach sprzedaż swoich towarów, połowa utargu staje się zyskiem wystawcy (w porozumieniu z władzami PIK Avenue)

 

Więcej informacji: Polska Festival w Indonezji

 

Polska TechDays – specjalna impreza dla firm technologicznych i start-upów

Polska TechDays skupia się na promocji start-upów oraz firm na etapie ekspansji na niezwykle atrakcyjnym dla cyfrowych rozwiązań rynku indonezyjskim.

Polska TechDays to impreza towarzysząca Polska Festival, który ma na celu skuteczne wprowadzenie na rynek indonezyjski polskich firm technologicznych w Indonezji. Polska TechDays skupia się na promocji start-upów oraz firm na etapie ekspansji na niezwykle atrakcyjnym dla cyfrowych rozwiązań rynku indonezyjskim. 10 wybranych start-upów z Polski, uczestników Polska TechDays, pozyska dedykowaną wiedzę prawno-operacyjną i zaprezentuje się przed dużymi lokalnymi firmami, największymi lokalnymi graczami technologicznymi oraz inwestorami.

Więcej informacji i zapisy: Polska TechDays