Logo portalu

Wydarzenie pt. „Zamówienia publiczne. Lokalna gospodarka. Innowacyjność”

Wydarzenie pt. „Zamówienia publiczne. Lokalna gospodarka. Innowacyjność”

 

Urząd Miasta Lublin zaprasza serdecznie na wydarzenie pt. „Zamówienia publiczne. Lokalna gospodarka. Innowacyjność”, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, które odbędzie się w dniach 9-10 lutego 2017 r., w Ratuszu, sala nr 2 (Plac Króla Władysława Łokietka 1 w Lublinie).

 

Spotkanie szkoleniowo - informacyjne składa się z dwóch części:

  • Część I – 9 i 10 lutego (9 lutego, godz. 9:00-15:00 oraz 10 lutego, godz. 9:00-12:30) – szkolenie pt. „Stosowanie przepisów zamówień publicznych w celu wsparcia lokalnej gospodarki”, organizowane w ramach projektu Procure -„Creeating a Good Local Economy through procurement” („Tworzenie dobrej, lokalnej gospodarki przez zamówienia publiczne”), współfinansowanego w ramach Programu URBACT III,

 

  • Część II – 10 lutego (godz. 13:00-15:30) – Dni informacyjne PPI2Innovate „Innowacyjne zamówienia publiczne jako narzędzie wspierania innowacji”, organizowane w ramach projektu PPI2Innovate – „Capacity building to boost usage of PPI in Central Europe” (Budowanie potencjału w celu zwiększenia stosowania zamówień publicznych na innowacyjne rozwiązania), współfinansowanego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa, którego partnerem stowarzyszonym Gminy Lublin jest Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie.

 

Do udziału w wydarzeniu zaproszeni są przedstawiciele podmiotów publicznych (w tym osoby odpowiedzialne za prowadzenie postepowań o udzielanie zamówień publicznych, koordynatorzy projektów i inwestycji), jak również przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu, instytucji badawczych, agencji sektorowych, itp.

 

  • Warunki udziału:

Istnieje możliwość wzięcia udziału w całym wydarzeniu lub w jednej proponowanej części. Zgłoszenia wraz z potwierdzeniem udziału prosimy przesłać do dnia 31 stycznia 2017 r. do godziny 15:30 drogą mailową na adres: mchrapowicki@lublin.eu lub amyrowych@lublin.eu. W temacie maila prosimy o wpisanie: „Zamówienia publiczne 9-10 lutego 2017 r.” oraz określenie w treści maila, w których częściach wydarzenia planują Państwo wziąć udział.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc do udziału będzie kwalifikowana 1 osoba z każdej instytucji. Możliwe jest zgłoszenie maksymalnie 1 dodatkowej osoby, która będzie zapisana na listę rezerwową.

O udziale w wydarzeniu decydować będzie kolejność zgłoszeń, w tym osób rezerwowych, aż do wyczerpania miejsc. Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane drogą mailową do dnia 3 lutego 2017 r.

  • Wszelkich informacji nt. wydarzenia udzielają:

Część I  Marcin Chrapowicki, tel. 81 466 28 92, e-mail: mchrapowicki@lublin.eu
Część II – Andrii Myrovych, tel. 81 466 28 81, e-mail: amyrovych@lublin.eu

Szczegółowy program

Szukasz terenów pod inwestycje?

Wartościowe tereny inwestycyjne z precyzyjnymi informacjami dotyczącymi nieruchomości