Przejdź do treści
Strona Facebook (nowe okno) Strona Tweeter.com (nowe okno) Strona Youtube.com (nowe okno)

Targi Hannover Messe już wkrótce

środa, luty 8, 2017

 

Targi Hannover Messe to największe w Europie i jedno z największych na świecie wydarzeń, koncentrujące się na obszarach kluczowych dla produkcji przemysłowej, przede wszystkim na technologiach oraz innowacjach sprzyjających poprawie efektywności gospodarczej. Tematyka targów jest precyzyjnie określona i dotyczy

  • automatyki przemysłowej i informatyki,
  • energetyki i technologii środowiskowych,
  • technik napędów, dostaw dla przemysłu,
  • usług produkcyjnych,
  • prac badawczo-rozwojowych.


 

4.00.jpg

 

 

Jak wziąć udział?

1. Dofinansowanie w ramach programu Go to Brand

 

PODDZIAŁANIE 3.3.3 POIR

Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

Do 13 lutego o dofinansowanie mogą ubiegać się firmy z sektora MSP prowadzące działalność gospodarczą na terytorium RP. Prowadzona działalność musi być zgodna z tematyką targów Hannover Messe. Dodatkowo firmy muszą posiadać w swojej ofercie produkt konkurencyjny względem produktów z tej samej branży występujących na rynku międzynarodowym. 

Wszystkie, szczegółowe informacje na temat wartości dofinanosowania oraz kwalifikowalnych wydatków, pomocy de minimis czy zakresu działań obligatoryjnych, w których muszą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu znajdziecie w załączniku.

 

2. Stoisko regionalne Województwa Lubelskiego w ramach stoiska narodowego

Wszystkie przedsiębiorstwa, start-upy, instytuty naukowe oraz inne podmioty działające w szeroko pojętej branży przemysłowej, które nie skorzystają ze wspracia w ramach Go to Brand, zachęcamy do udziału i zapraszamy na stoisko regionalne Województwa Lubelskiego. Eksperci z zespołu Biznes Lubelskie będą służyć pomocą i zapewnią wszystkim przedsiębiorcom z regionu wsparcie merytoryczne.

Jeśli jesteś zainteresowany i masz dodatkowe pytania - zadzwoń. Osobą do kontaktu jest Danuta Sulowska, tel. 81 537 16 27

 

 

3. Giełdy kooperacyjne i inne formy promocji oferty

Udział Polski w charakterze kraju partnerskiego to również niepowtarzalna okazja dla firm do promocji swojej oferty na jednym z największych wydarzeń branżowych na świecie. W trakcie targów Hannover Messe polskie firmy będą miały okazję między innymi do:

  • Zaprezentowania swojej oferty na stoisku narodowym,
  • Udziału w konferencjach i seminariach tematycznych.
  • Udziału w spotkaniach b2b i giełdach kooperacyjnych,
1. Giełda kooperacyjna EEN - 24-28 kwietnia 2017 r.
2. Giełda kooperacyjna „Technology Cooperation Days” - 25-27 kwietnia 2017 r.
Udział w giełdach:
  • bezpłatna rejestracja dla firm do 24 lutego br.
  • możliwość utworzenia profilu i umówienia spotkań z zagranicznymi kontrahentami za pośrednictwem platformy elektronicznej
  • wydarzenie dla firm z branży przemysłowej a także dla jednostek akademickich oraz instytucji badawczych

Więcej informacji o giełdach na stronie Enterprise Europe Network (EEN)

 

Od 2011 r.  przyjęło się, że swoistą klamrą spajającą wszystkie powyższe zagadnienia będzie idea Przemysłu 4.0 lub też Czwartej Rewolucji Przemysłowej, która zakłada zwiększenie wydajności procesów przemysłowych dzięki wykorzystaniu Internetu Rzeczy, Big Data i chmur obliczeniowych. Spowodowało to, że w ramach targów bardzo aktywnie zaczęto promować również wszelkiego rodzaju usługi związane z zarządzaniem procesami przemysłowymi wykorzystując technologie informacyjne.

 

Galeria: